Kultura cyfrowa to nie tylko obrazy, ale również dźwięki – muzyka, towarzyszące działaniom efekty, dające się odkrywać pejzaże dźwiękowe. Trudno sobie bez nich wyobrazić gry komputerowe, codziennie używane przez nas aplikacje czy popularne strony internetowe. Ścieżki dźwiękowe gier bywają dziś równie popularne jak ścieżki dźwiękowe filmów, ale mało kto zwraca uwagę na fakt, że w udźwiękowieniu produkcji cyfrowej nie chodzi tylko o muzykę, a całe uniwersum dźwięków, które muszą być ze sobą doskonale zgrane. O tym, jak tego dokonać, opowiedzą świetni kompozytorzy i dźwiękowcy, od lat budujący wirtualne światy, których słucha się równie ciekawie, jak się je ogląda.
Na własne uszy
[
- Adam Skorupa,
- Martin Stig Andersen,
- Krzysztof Czeczot,
- Olivier Deriviere,
- Leszek Karczewski - Moderator
Data i Czas: 26.09 Wtorek; godz. 10:00-11:30
Miejsce: Centrum Nauki Kopernik/Sala 2
Język: Polski/angielski z tłumaczeniem symultanicznym